Optymalizacja pracy w biurze rachunkowym

 

picture of gold fish and laptop computer

 

Zagadnienie optymalizacji pracy w ostatnich latach coraz częściej pojawia się w firmach. Sytuacja ekonomiczna i dążenie do minimalizowania kosztów pracy sprawiło, że przedsiębiorcy chętniej interesują się rozwiązaniami pozwalającymi na zautomatyzowanie czasochłonnych, powtarzalnych czynności. W biurach księgowych takimi czynnościami jest m.in. wprowadzanie faktur do systemu.
Wśród często wykorzystywanych rozwiązań, pomagających zoptymalizować codzienne czynności, są platformy, pozwalające na efektywniejszą pracę z dokumentami. Jedną z nich jest Mobevo, nowy produkt na rynku. Mobevo pozwala na znaczne przyspieszenie wprowadzania faktur – wystarczy je zeskanować, zamiast żmudnie przepisywać dane. Jego zaletą jest również to, że skan może wykonywać klient, a biuro odbiera jedynie dokumenty w formie elektronicznej i księguje je. To nie tylko ułatwienie dla księgowych (pozwala efektywniej wykorzystywać czas pracy), ale także dla klienta (nie musi odwiedzać biura by przekazać papierowe wersje dokumentów).

Do zalet platformy Mobevo z pewnością należy także to, że faktury spływają na bieżąco, a wersje elektroniczne są przesyłane do biura automatycznie. Pozwala to rozłożyć pracę w czasie, zapobiegając kumulowaniu zadań na przełomie miesięcy. Dzięki tego typu rozwiązaniom łatwiej uniknąć błędów przy wprowadzaniu dokumentów, wynikających np. ze zmęczenia lub znużenia pracownika. Wszystkie dokumenty przechowywane są w archiwum (na dysku lub na serwerach), ułatwiając szybki dostęp do faktur archiwalnych. Co ważne dla klienta, ma on w każdej chwili pełny przegląd swoich rozliczeń dzięki aplikacji mobilnej na smartfony.
Mobevo można także wykorzystywać do przesyłania dokumentów np. między centralą i oddziałami firmy, a jego rozbudowane funkcje (kalendarz, edytory, arkusz kalkulacyjny itp.) gwarantują kontrolę nad funkcjonowaniem przedsiębiorstwa i pomagają w organizowaniu team-workingu oraz pracy zdalnej.

Platforma Mobevo jest rozwiązaniem, które znacznie zwiększa efektywność pracy i pomaga lepiej ją organizować. Każde biuro rachunkowe, któremu zależy na jakości obsługi klienta i bezbłędności rozliczeń, powinno pomyśleć o wdrożeniu jej u siebie. Tym bardziej, że nie wymaga to zmiany posiadanego oprogramowania księgowego – platforma jest kompatybilna z popularnymi aplikacjami (m.in. produktami Comarch i Symfonia) oraz systemem Płatnik.

One Comment

  1. Świetnie opisana pomoc. Wspomniane programy należą do podstawowych, takich które mają naprawdę duży potencjał na wsparcie pracy. Sam używam głównie programów do fakturowania online.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

79 + = 80

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.