O platformie

Platforma Mobevo dedykowana jest biurom rachunkowym.

Przyspiesza wprowadzanie dokumentów kosztowych i przychodowych. Usprawnia przepływ dokumentów i informacji między klientem a biurem. Optymalizuje pracę księgowych, przy znacznym ograniczeniu prac związanym z wpisywaniem faktur do systemu księgowego.

Wdrożenie Mobevo w Twoim biurze nie wiąże się z koniecznością zakupu drogich urządzeń. Dostosowanie procesu wprowadzania faktur do obecnie używanego programu księgowego sprawia, że twoi pracownicy szybko opanują jego działanie.

Wystarczy jeden skaner, nie wymaga żadnych dodatkowych programów.

Schemat obiegu dokumentów/informacji w systemie Mobevo:

schemat_dzialania

Jak działa platforma MOBEVO

Oto kilka możliwych scenariuszy procesu wprowadzania faktur:

  • 1

     

    • Klient otrzymuje fakturę w wersji papierowej
    • Skanuje ją (w domu, w biurze, u znajomego) do formatu JPG, TIF, PDF.
    • Przesyła skan na platformę Mobevo
    • Księgowa pobiera obrobione dokumenty z platformy i księguje w F/K
  • 2

     

    • Klient dostarcza do biura faktury w wersji papierowej
    • Obsługa biura skanuje dokument do formatu PDF
    • Przesyła skany na platformę Mobevo
    • Księgowa pobiera obrobione dokumenty z platformy i księguje w F/K
  • 3

     

    • Klient dostarcza do biura faktury w wersji papierowej
    • Obsługa biura skanuje dokument do formatu PDF
    • Dokumenty są przechwytywane do serwera stacjonarnego i przetwarzane.
    • Księgowa pobiera obrobione dokumenty z platformy i księguje w F/K
  • system

  • Możliwe są oczywiście inne scenariusze np. wykorzystanie aplikacji mobilnej, przesyłanie skanów faktur z oddziału do centrali itp.

    Mobevo umożliwia przesyłanie skanów faktur papierowych, jak również przekazywanie otrzymanych dokumentów elektronicznych. Wszystkie pliki możesz przechowywać lokalnie na swoim dysku lub online (w chmurze, na serwerach Mobevo). Na bieżąco tworzy się szybko dostępne archiwum. Gwarantujemy bezpieczeństwo twoich dokumentów, nieograniczoną przestrzeń dyskową i stabilność systemu.

    Aplikacja mobilna pozwala klientom biura na bieżące monitorowanie rozliczeń z urzędami (ZUS, US) przesyłanie zrobionych telefonem zdjęć oraz dostęp do archiwum dokumentów.

Oprócz przesyłania i skanowania faktur Mobevo zawiera szereg dodatkowych funkcji:

  • Archiwum dokumentów

    szybko znajdujesz konkretny dokument (z poziomu programu księgowego). Możesz go wysłać mailem lub wydrukować.

  • Kalendarz/CRM

    łatwo planujesz  spotkania, zlecasz zadania do wykonania.  Masz lepszy kontakt z księgowymi, monitorujesz ich pracę.

  • Arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu

    szybko dokonasz obliczeń, sporządzisz pismo bez konieczności inwestowania w programy biurowe typu Microsoft Office.

  • Czytnik PDF

    otwierasz dokumenty  w formacie PDF i bezproblemowo przekształcasz je na format edytowalny np. .doc.

  • Moduł statystyk

    monitorujesz pracę księgowych i sprawdzasz poprawności dekretowanych faktur.

Platforma Mobevo to najlepszy sposób na zautomatyzowanie czasochłonnych czynności i zapewnienie efektywniejszej organizacji pracy.

Przekonaj się już dzisiaj jak wiele możesz zyskać.

Skontaktuj się z nami by uruchomić dostęp.

Napisz do nas